Завдання

Загальне завдання для всіх груп. Скласти схему «Життєвий шлях правдолюбця» (підібрати музичне оформлення).

Чіпка Варениченко – селянин – бунтар чи кримінальний злочинець?
Завдання групам (за рядами)

Група 1. Дитинство і юність героя. Кохання.
1.     Чи можна за текстом твору визначити дату народження Чіпки?
2.     Як склалося дитинство хлопця? Як ставилися до нього односельці?
3.     Які прояви жорстокості були у Чіпки в дитинстві?
4.     Чому стосунки між Чіпкою та матір'ю були недобрими?
5.     Кого Чіпка любив найбільше? Чому?
6.     Розкажіть, як Мотря намагалася привчати сина до роботи. Що з цього вийшло?
7.     Як у повісті показано зародження почуття Чіпки до Галі? Чи змінює героя кохання?
8.     Чому історія кохання у романі завершується трагічно?

Група 2. Зовнішність та риси характеру Чіпки Варениченка.
1.     Знайдіть уривки, де описана зовнішність персонажа.
2.     Що вирізняло Чіпку з-поміж інших парубків?
3.     Назвіть риси характеру героя.
4.     У чому суперечливість, складність характеру головного героя?
5.     Чим пояснюється, на вашу думку, велика кількість різких змін у доволі недовгому житті персонажа?
6.     Що в характері Чіпки ви осуджуєте, а що схвалюєте?
7.     Характер Чіпки, на вашу думку, був обумовлений спадково чи сформований під впливом суспільства?
8.     Поміркуйте, чи вплинуло на характер героя покарання за злочин? Як саме?

Група 3. Світосприйняття Чіпки. Громадські обов'язки.
1.     Яка життєва мета Чіпки? Що чи хто заважає її здійснити?
2.     Внутрішні конфлікти героя твору. Чим вони зумовлені?
3.     Що є свідченням слабкої волі Чіпки? Хто підказував йому вихід із становища?
4.     Знайомство з якими людьми вплинуло на світосприйняття героя? Як саме?
5.     У яких випадках Чіпка чинить злочин, порушує найголов­ніші правила народної моралі й етики? А в яких проявляє найкращі риси свого єства — доброту, розсудливість, праг­нення служити громаді?
6.     Як ставиться герой до виконання суспільних обов'язків?
7.     Дайте оцінку вчинкам Чіпки після вигнання із земства.
8.     Поясніть соціальну обумовленість формування «пропащої сили».

Скласти план-характеристику Чіпки
Сюжетні епізоди
Поведінка героя
Характерні риси Чіпки
1. Зустріч Чіпки з Галею


2. Одібрання у Чіпки землі


3. Виступ Чіпки на захист скривджених селян






4. Вибори в земство






5. Заслання Чіпки на ка­торгу













































На окремій сторінці розмістити контрольний твір на тему "Лист - сповідь Чіпки" (від першої особи)

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Музика